تولد!!






















Blog | Profile | Archive | Email | Name Of Posts


خونه من

امروز م، یه  ' روز ' ه!... اما بهترین روز سال !!

این ماه، چه ماه پر برکتی بود!.. شب آرزوها، تولد حضرت علی، روز پدر، روز مرد، تولد وبلاگ من!..  و تولد من!!!

من و وبلاگم ، متولد یه ماهیم، ولی من 13 روز ازش کوچیکترم!!

من امروز، ساعت 11 شب به دنیا میام!....

امشب ، هر کی آرزو کنه! آرزوش برآورده میشه!!...

از اونجایی که می گن، تو روز تولد، آرزوی کسی که تولدشه، برآورده میشه... منم علاوه بر آرزوی خودم! آرزو می کنم، آرزوی شما هم برآورده شه!!

امیدوارم امسال برای همه، سالی پر از شادی های فراموش نشدنی باشه...

به جشن تولد من خوش اومدین...  

 

 

از خودتون پذیرایی کنین...

 نوش جان!

 



نظرات شما عزیزان:

شاذه 
ساعت23:23---28 خرداد 1390
وای تولدت بود؟؟؟ خیلی با تاخیر مبارک باشه!!

این کیک شبیه کیک مائده است ها! نکنه اون درست کرده!! پاسخ: آره عزیزم... مرسیییی :X ... نه بابا دیر نیس! واسه تولد من، تا یه هفته!جشن و سروره!!! :B .... آره دیگه!! فک می کنی، چرا اینقد در تلاش بود که بره تو یه آشپزخونه ی بزرگتر؟!!.. تا تو یه فضای مناسب! و با تجهیزات کامل!! کیک تولد من و درس کنه!!:D


فاطمه
ساعت10:01---28 خرداد 1390
خواهش میکنم قابلتو نداشت مگه ما چنتا خنده داریم؟پاسخ: لبخند!!:D....... مرسی عزیزم:)

فاطمه
ساعت23:03---27 خرداد 1390
تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک

بیا شمعاتو فوت کن که صد سال زنده باشی

تولدت مبارک لبخند جونمپاسخ: مرسییییییییییی عزیزم!:)........ خیلی خوشحال شدم:D


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

+نوشته شده در جمعه 27 خرداد 1390برچسب:تولد,من,ساعت21:35توسط لبخند | |