پیام امروز-6 + من و طراحی!






















Blog | Profile | Archive | Email | Name Of Posts


خونه من

یکم از خودم و طراحی میگم!...

دیشب حدودای 10:30 – 11 شب، یادم افتاد که شب آرزوهاس! همون موقع تصمیم گرفتم، یه پست بزارم! ولی خیلی دوس داشتم یه پست متفاوت باشه! برا همین تصمیم گرفتم یه چیزی طراحی کنم! 

همیشه هر وقت می خوام چیزی طراحی کنم، یا کار با یه نرم افزار جدید و یاد بگیرم، خیلی احساس خوبی بهم دست میده! کلا هر چیزی که توش خلاقیت و هنر باشه رو خیلی دوس دارم!!

این جوری شد که تا ساعت 6 صبح درگیر طراحی بودم!! موقع طراحی هام، نه گذشت زمان و حس می کنم و نه خسته میشم! کلی هم بهم خوش می گذره!!..

از طرف دیگه، باید اعتراف کنم! که من یه اخلاق خیلی زیبا!!! دارم و اونم اینه که همیشه فک می کنم برا کاری که می خوام انجام بدم، کلی وقت دارم!! برا همین، همیشه دیر شروع می کنم !

از طرفی، وقتی بدونم که "مجبورم" !،یه کاری و انجام بدم! دیگه اصلا دوس ندارم شروعش کنم!! ...                                                

نمونه اش همین پروژه های پایان ترم دانشگاهم!!!.. همیشه دیر تمومشون می کردم !،چون اصلا حوصله نداشتم که شروعشون کنم!!..ولی به محض اینکه شروع می کردم، دیگه یه لحظه هم از جام تکون نمی خوردم!و شبانه روز پای کامپیوتر زندگی می کردم!!!

و از اونجاییکه اصلا نمی تونم کارم و برا اینکه مثلا! زود تموم بشه ! بدون دقت و باعجله انجام بدم!!..  و رو جزئیات کاری هم که انجام میدم یه کمی زیادی حساسم!.. با اینکه می دونستم چیزی تا زمان تحویل پروژ ه ام نمونده!..همیشه با همون ریتم آرومی که کارم و شروع می کردم، کارمو تموم می کردم !!

ولی خب، خدا رو شکر همیشه ،نتیجه ی طراحیهام خوب میشد ( تزریق اعتماد به نفس!!) وخودم هم موقع طراحی، کلی کیف می کردم!!!.. و به محض اینکه، کارم تموم میشد، تمام خستگیهام و شب زنده داریهام و فراموش می کردم!!

با اینکه هیچوقت یادم نمیره که برا پروژه ی پایان نامه ام چه زجری کشیدم!! ...

ولی، همراهی همیشگی خدارو، تو اون لحظه ها،خیلی بیشتر از همیشه، حس کردم ...  

وقتی راهی و با عشق و علاقه و پشتکار  ادامه می دیم ، هیچوقت ،هیچ مشکلی نمی تونه ما رو از ادامه ی راهمون نا امید کنه!

یادمون باشه،خدا همیشه همراهمونه و ما رو با مشکلاتمون تنها نمی زاره!

                                                                                                


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

+نوشته شده در جمعه 20 خرداد 1390برچسب:پیام,متن,جمله,زیبا,با معنی,طراحی,ساعت22:54توسط لبخند | |