پیام امروز-4 + من و کنکور ارشد!






















Blog | Profile | Archive | Email | Name Of Posts


خونه من

امروز، یکم از خودم و کنکور ارشد! می گم...

من فارغ التحصیل کارشناسی معماری هستم( تقریبا 6 – 7 ماهی میشه!)

حدودا دو - سه هفته پیش، و دقیقا!! 1 خرداد!.. نتیجه کنکور ارشدو اعلام کردن! و از اونجایی که من از قبل نتیجه شو می دونستم!! (از اونجاییکه من چشمای خیلی تیزی دارم! ! به محض اینکه از سالن امتحان اومدم بیرون !،و با وجود اینکه هنوز برگه ها تصحیح نشده بود!!.. من تونستم نتیجه ی کنکورمو ببینم!!! )  اون لحظه خیلی ناراحت نشدم!

و باز هم از اونجاییکه من تا روز قبل از کنکور!! بکوب!! داشتم برا کنکور درس می خوندم و تست می زدم!! .. بعد از کنکور هم، که استرس نتیجه ی کنکور!! و داشتم!.. نتونستم خستگی درس خوندنو از تنم بیرون کنم!!! ...

بعد از 1 ام که دیگه تکلیفم روشن شد!! دارم یکسره استراحت می کنم!!!  

ولی خوب از اونجاییکه هیچ کار خدا بی حکمت نیس... حتما تو قبول نشدن کنکور من هم یه حکمتی هس! ، که فعلا درکش برا ما زوده!!..

چون مهمتر از اینکه الآن کجاییم، اینه که می خواهیم به کجا برسیم...

منم تمام سعی خودمو می کنم ...

 اگه خدا بخواد میام و اینجا میگم که ارشد قبول شدم! یا برا ارشد دارم میرم یه کشور دیگه!! به هر حال، سال دیگه یا سال بعدش!! حتما یه جایی، یه جوری!، مشغول تحصیل ارشد هستم!!!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

+نوشته شده در چهار شنبه 18 خرداد 1390برچسب:پیام-متن-جمله-زیبا-با معنی,یادداشت,روزانه,امروز,من,کنکور ارشد,ساعت17:13توسط لبخند | |