پیام امروز-38






















Blog | Profile | Archive | Email | Name Of Posts


خونه من

Remember!
Happiness doesn't depend upon who you are …
or what you have!
It depends solely upon what you think!!

به یاد داشته باش!

شادی، به اینکه تو کی هستی...

یا چی داری...   بستگی نداره!  

فقط به اینکه چی فک می کنی، بستگی داره!!



نظرات شما عزیزان:

شاذه
ساعت20:40---22 تير 1390
جالبه که از صبح تا حالا دارم همینو به خودم میگم!!! اعصابم خورد بود هی فکر می کردم اگه اینو داشتم اگه اونو داشتم. یه خورده فکر کردم دیدم با این اعصاب خراب هیچ فرقی نمی کرد! پس سعی کردم حالمو بهتر کنم پاسخ:جدا؟!!.. جالبه!:P ... کار درستی کردی عزیزم، اعصاب خودت و با این چیزا خورد نکن!;) .... هیچ زندگی ای کاملا عالی و کامل نیس!! ولی می تونیم اون و با لحظه های عالی و شاد پر کنیم!:) ... مثبت و شاد فک کن عزیزم!:P

saba
ساعت19:21---22 تير 1390
salaaaaam dooste khoobam che jomleye zibayi manam ino ghabul daram.

hamishe shad bashiiiiii@};-پاسخ:سلام سبا جون:) ... مرسی عزیزم;) ... تو هم همیشه شاد باشی گلم@};-


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

+نوشته شده در سه شنبه 21 تير 1390برچسب:پیام-متن-جمله-زیبا-با معنی,شادی,ساعت22:40توسط لبخند | |