پیام امروز-34






















Blog | Profile | Archive | Email | Name Of Posts


خونه من

There is always another chance for everything in life!
But,
fact is that there is no chance of another "LIFE"!!
So enjoy every moment of Life!

همیشه، یه فرصت دیگه برا هر چیزی تو زندگی وجود داره!

اما، حقیقت اینه که، هیچ فرصتی برا یه " زندگی " دیگه وجود نداره!!  

پس از هر لحظه از زندگی لذت ببر!



نظرات شما عزیزان:

سبا
ساعت18:59---18 تير 1390


Salam dooste aziz, merc az payamaye ghashanget webloget vaghean jalebe. Khoshal misham be manam sar bezani. Man linket kardam va to ham age doos dashti mano link kon@};-پاسخ:سلام سبا جان:) ... خواهش می کنم عزیزم، خیلی خوشحالم که خوشت اومده:P ....... حتما، بهت سر می زنم :)


شاذه 
ساعت14:14---18 تير 1390
واقعا باید قدر لحظه ها رو برای لذت بردن از زندگی دونست:X پاسخ:آره.. درسته!، فقط یه بار زندگی می کنیم.... باید از هر لحظه اش استفاده کنیم! ;)

فاطمه
ساعت1:20---18 تير 1390
سلام مرسی ممنون گفتم یه تغییری بدیم تو زندگیمون

اره این پیامت خیلی قشنگه واسه همینم من به خودم یه فرصت دیگه دادم:X اما دوباره نمیتونم یه زندگیه دیگه بسازیم خوبی لبخند جونم؟ دلم واست تنگولیده :X:X:X:X:X شبت خوش گلم:*:*:*:*:*:*:*:*:* پاسخ:سلام عزیزم، خیلی خوبه! یه تغییر خوب، حس خوبی به آدم میده! :P........ مرسی عزیزم...درسته! ما فقط یه فرصت برا زندگی کردن داریم! پس بهتره هر لحظه اش و شاد زندگی کنیم:X..... مرسی گلم.. تو چطوری؟!! ..منم همین طور! :X روز! تو هم خوش عزیزم!! :*


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

+نوشته شده در جمعه 17 تير 1390برچسب:پیام-متن-جمله-زیبا-با معنی,زندگی,ساعت14:36توسط لبخند | |