پیام امروز-2 + بی خوابی!






















Blog | Profile | Archive | Email | Name Of Posts


خونه من

فک کنم دارم کم کم تبدیل به جغد میشم!! تقریبا یکی -دو هفته اس که ساعتهای خوابم بهم ریخته! یا بهتره بگم ، داغون شده!!

 شبها نمی تونم زودتر از 4:30 – 5 بخوابم! روزا هم ساعت 4 – 4:30 یبدار میشم!

 یعنی تو ساعات روزانه ام ،صبح و ظهر ندارم!.. دلم برا خوردن صبحونه تنگ شده بود تا......         امروز صبح!!....

بالاخره امروز صبح، صبحونه خوردم!!  ولی چجوری؟!! 

از دیشب یکسره تا صبح بیدار بودم!!

امروز دیگه ساعت  7 – 7:30  صبح خوابیدم!!

تو این دو هفته ،کل شب و تا صبح، داستان و رمان می خوندم!!(تقریبا یه هفته ی اول)..  بعدش به خاطر طراحی وبلاگم، تا صبح درگیر اون بودم! بعدش دوباره شروع کردم به خوردن! داستان و رمان!!..

تا یه داستان و تموم نمی کردم، نمی تونستم بخوابم!

دیشب با داستان ها، خداحافظی کردم، دیگه بسه!!..

امیدوارم خیلی زود ، دوباره بتونم صبح و ظهر و ببینم!

باید حسابی از همه ی لحظاتم استفاده کنم!..


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

+نوشته شده در دو شنبه 16 خرداد 1390برچسب:پیام-متن-جمله-زیبا-با معنی,یادداشت,روزانه,امروز,بی خوابی,ساعت19:8توسط لبخند | |