پیام امروز-22






















Blog | Profile | Archive | Email | Name Of Posts


خونه من

When God takes away something from your hand…
Don't think he’s punishing you.
He is merely emptying your hand,
for you, to receive something better.

وقتی خدا یه چیزی و از دستت دور می کنه

فک نکن که داره مجازاتت می کنه!

اون فقط داره دستت و خالی میکنه!...

به خاطر تو! تا بتونی یه چیز بهتر و بدست بیاری!!  



نظرات شما عزیزان:

مریم 
ساعت10:47---6 تير 1390
سلام.ممنون:).ببخشید گفتم که نمیخواد زحمت بکشی:P آخه خجالتم میدی ;));))بازم ممنونم.پاسخ:سلام عزیزم:) .. خواهش می کنم! :Pزحمتی نداشت... ;)

مریم
ساعت0:15---6 تير 1390
آره متوجه شدم.اکشال نداره بابا به خودت زحمت نده.

مریم
ساعت0:01---6 تير 1390
باور بکنی یا نه اما من الان از ذوق دارم گریه میکنم

مریم
ساعت23:58---5 تير 1390
وایییییییییییییییییییییییییییی یییییییییییییییییییییییییییییی یییییییییییییییییییییییییییییی یییییییییییییییییییییییییییییی یییییییییییییییییییییییییییییی ییییییییینمیدونی از ذوق دارم میترکم. ببینم تو این چیزا رو از کجا میاری؟؟؟ نمیخوای تو وبم نویسنده شی؟؟بنظر میاد استعداد کره ایت زیاده

مریم
ساعت23:51---5 تير 1390
خیلی ازت ممنونم دوکس جونم.خیلی سر حالم کرد.اما میدونی نمیدونم چرا ها اما اونا واسه من فیلتر بود.به هر حال چه جوری میتونم جبران کنم؟
من خودم این فیلمو کامل ندیدم اما همون قسمتایی رو هم که دیدم دیوونش شدم تو کامل دیدیش؟؟؟؟راستی تو نمیخوای اسمتو بهم بگییییییییییییییییییییی؟؟


مریم
ساعت21:27---5 تير 1390
اینم ماله لی مین هوئه

مریم 
ساعت21:25---5 تير 1390
اینم عکس کیم بوم تو پیج فیس بوکشه
پاسخ: از کیم بوم خوشم میاد، خیلی با نمکه!!:P ...


مریم 
ساعت21:24---5 تير 1390
سلام.ممنون از قوت قلبت :*:*:):) من بیشتر چیزا رو از پیج فیس بوک خواننده ها و بازیگرای کره ای پیدا میکنم.و این کارو با ذوق و شوق انجام میدم.من هیچ کدوم از وبامو اندازه ی این دوست نداشتم :-((:-((:-((پاسخ:سلام عزیزم.. خواهش می کنم! :)....... کارخوبی می کنی! ;) ... خیلی عالیه! چیزی و که دوس داری انجام بده، اطلاعات جدید و متفاوت با مطالب بقیه رو پیدا کن و تک باش عزیزم! ;)...... آره، منم این وبت و دوس دارم! :) خودت و ناراحت نکن گلم! خوشحال باش، تو الآن وب دوست داشتنی ای داری که مال خودته !! و می تونی اونو هر جوری که دوس داری بسازی!! :P...

aliiiiiiiiiiii
ساعت16:34---5 تير 1390
:):):):):):):):D:D:D:D:D:D:-)):-)):-)):-)) اين لبخند و قهقهه@};- منتظرتم..........@};- :X پاسخ: ممنون از نظرت!!.... :D !!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

+نوشته شده در یک شنبه 5 تير 1390برچسب:پیام-متن-جمله-زیبا-با معنی,ساعت15:41توسط لبخند | |