پیام امروز-14






















Blog | Profile | Archive | Email | Name Of Posts


خونه من

Some flowers grow best in the Son,
Others do well in the Shade.
ALLAH always knows what is best for us,
So he puts us Where we grow the best!

بعضی گلها، تو آفتاب بهتر رشد می کنن...

و بعضی هام تو سایه!

خدا همیشه می دونه، برای ما چی بهترینه...

برا همین، ما رو جایی قرار می ده که بهترین رشد و داشته باشیم!



نظرات شما عزیزان:

شاذه
ساعت23:24---28 خرداد 1390
واقعا همینطوره. من که از اینی که هستم خیلی خوشحالم خدا رو شکر. اصلاً هم دلم نمی خواد جای دیگه زندگی کنم.



عاشق عکس بالای وبتم!! الان هوس قهوه ترک کردم شدییید! ولی نصف شبه. بخورم تا صبح نمی خوابم!
پاسخ: خیلی خوشحالم عزیزم، که راضی هستی :) .... امیدوارم همیشه همین جوری شاد باشی و داستانای خوشگل بنویسی! ما هم لذت ببریم!!:D .... ممنون عزیزم!.. اون قهوه هم، برا شماس، وقتی میای خونه ی من!! :D ...


فاطمه
ساعت19:49---28 خرداد 1390
ببخشید لبخند جون

اره راس میگی الان مثلا من تو امریکا به دنیا اومده بودم نمیتونستم الانی که هستم باشم یا مثلا الان این قیافه ای نبودمپاسخ: درسته!:D ... ولی عزیزم، منظور، صرفا جایی که زندگی می کنی نیس!... بعضی وقتا خدا ما رو تو شرایط و موقعیتهایی قرار میده، که باعث میشن ، بیشتر خودمون و توانائیهامون و بشناسیم و شخصیتمون و قوی تر کنیم ! ;) ... لحظه هایی که ممکنه برا ما تلخ و سخت باشن، ولی باعث میشن، آینده مون و شیرین بسازیم ! :)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

+نوشته شده در شنبه 28 خرداد 1390برچسب:پیام-متن-جمله-زیبا-با معنی,ساعت18:34توسط لبخند | |