پیام امروز-11 + من و کمک!






















Blog | Profile | Archive | Email | Name Of Posts


خونه من

خوبی کردن به من نیومده! ... 

امروز بعد از خیلی وقت! تصمیم گرفتم به مامانم کمک کنم! و از اونجایی که بدنم به این کار عادت نداشت! کلی تعجب کرد!!! و نتیجه اش هم این شد که الآن دارم یه دستی تایپ می کنم!! ...

دستم برید! ...برای اولین بار!.. اونم خیلی بد...

 بهم نمی خندین اگه بگم گریه کردم؟!!خیلی ترسیده بودم ...

می تونم بگم...  من دیگه هیچوقت! کمک نمی کنم!!

ولی میگم... کار کردن، به خصوص، تایپ کردن! با دست چپم، قوی تر میشه!!

                                                      


نظرات شما عزیزان:

فاطمه
ساعت23:01---25 خرداد 1390
شاید بهترین و زیبا ترین وبیه که تا حالا دیدم تازه مفیدم هست

طراخیات خیلی قشنگن اگه ادامه بدیااا مشهور میشی موفق باشی عزیزم پاسخ: مرسی عزیزم، خیلی لطف داری، چشات قشنگ می بینه!:D... خیلی خوشحال شدم! :)، تو هم موفق باشی عزیزم:X


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

+نوشته شده در چهار شنبه 25 خرداد 1390برچسب:پیام-متن-جمله-زیبا-با معنی,کمک,ساعت20:2توسط لبخند | |