پیام امروز-8 + من و هدفم!






















Blog | Profile | Archive | Email | Name Of Posts


خونه من

من امروز یه تصمیم مهم گرفتم!..

تنبلی!! دیگه بسه! ... می خوام یه فصل جدیدی از زندگیم و بسازم!

                                                                                     

همه ی رویاهام! و با هم میکس می کنم! و ازشون یه 'هدف' می سازم!!..

خوشبختی مال کسائیه که ، زیبائی رویاهاشون و باور دارن! و تمام سعی شون و می کنند که اونها رو بسازن......  

از همین لحظه، تلاشم و برای رسیدن به هدفم و ساختن زندگی خودم! شروع می کنم! به خودم قول میدم...

هیچ کاری نیس که اراده کنم و نتونم انجامش بدم!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

+نوشته شده در یک شنبه 22 خرداد 1390برچسب:پیام,متن,جمله,زیبا,با معنی,هدف,ساعت20:9توسط لبخند | |